Snöstorm

Idag har det faktiskt snöat! men inte sådär fint då solen skiner utan det blåste som satan! suprise? nä.

Kom hem från jobbet för en liten stund sen och är lite slut i huvudet! Men jag trivs riktigt bra på jobbet så det känns super. Min chef är borta, kanske därför? haha nädå.

Jag måste läsa ut en bok som vi ska diskutera imorn på lektionen, kanske måste ta tag i det? Mina ögon håller dock på att falla ihop.



Tog på mig mössan och halsduken imorse för att sen bege sig till jobbet i snöstormen :P


Later people


Kommentarer
Postat av: julii

kul att du har borjat blogga :) pusspusss

2010-11-10 @ 01:05:29
Postat av: Sofie

haha ja jag ska göra ett försök ;) kul det kommer att bli att läsa om ditt liv i gbg :D kramar

2010-11-10 @ 20:42:40
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0