Mama I'm coming home!

Nu är resan hem bokad! Tåg till Stockholm och sen fönsterplats bokad Sthlm-Luleå. Nice.
Jag måste vara tillbaka i Göteborg den 27, lagomt till Julrean på jobbet börjar. Så jag tar festen från juldagen med mig till bussen tidigt den 26e december.. En helvetesresa blir det tillbaka till götet. Buss till Stockholm (byte i Umeå och Sundsvall) sen är det tåg sthlm-göteborg. Lagomt kul!

Annars går allt bra, är lite trött i skallen efter jobbet. Jag stängde själv ikväll igen och måste säga att det går riktigt bra nu :)

På torsdag är det Afterwork med jobbet! Ska bli grymt kul, plus att Arkadens Zara butik också ska dit så det blir nice och se vad det är för folk som jobbar i andra butiken.

Tentan i igår hoppas jag gick bra. Den var ju rätt så oförberedd men jag orkar verkligen inte ha omtenta på ALLT.. hoppas jag fixar denna ;)

Hej så länge!



Snart kommer jag Lule! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0