rätt nöjd tjej.

Alltså de senaste dagarna har verkligen varit huuur underbara som helst. Först min vecka nere i göteborg hos johanna och sen det otroligt braiga vädret vi haft hemma i lule..
Jag kom hem i fredags och då blev det jobb men fick sluta tidigt så for hem, duschade, svidade om och for tillbaka till Allstar som vanligt.

Lördag.. vad hände då? Jo juste jag behövde inte komma in och jobba så jag solade och tog det lugnt istället. Henrik fick sluta tidigare än vanligt så jag och texas mötte upp honom inne i stan, sen åkte vi ut till gûltsa udden för att hämta syster som var där och grillade med sitt basketgäng.. shit vad gammal jag kände mig när vi kom gående ner mot stranden, men det var inte länge sen jag var där själv och grillade med klassen ;) För henrik var det dock ett längre tag sen haha xD

I söndags fyllde Sofie 21 år! grattis till dig :D Henrik och jag åt middag vid vattnet på bryggan i norra hamnen, sen blev vi bjudna på fika hos sofie och sen for vi vidare till golfbanan ute i Rutvik.

måndag, Texas och jag for in till stan, mötte upp Malin och satte oss på kulturenshus trappan för att prata skit :) riktigt mysigt att sitta i solen heela dagen.. sen körde jag ett bodypump pass med sofie, for sen hem då ida kom förbi och vi for in till stan för att käka ::P Det blev Take away från den nya mexikanska restaurangen och ack så gott det var :D vi blev dock rädd för den galna tanten....

lite bilder från igår :) 

 
Texi, Malin och Helena



Vidare in till Floras kulle :)


i väntan på maten, sötida :)


Taquitos med såser och sallad = mmm ;)



Sammanfattningsvis; ledighet, mys, sol, superumgänge, god mat och sååå mycket mer.. det säger väl sigsjälvt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa, kan man klaga på livet egentligen???

2009-05-19 @ 17:35:31
URL: http://fliiiken.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vi måste också ta en sån dag! :D

2009-05-19 @ 22:51:25
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0