härliga dag

klockan är redan halv åtta och jag ligger och tar det lugnt i martin och jws lägenhet. Jw for och jobbade en snabbis vid halv fem så sen dess har jag legat i shorts och linne i soffan med öppet fönster och schteeekt. nu försvann dock solen bakom grannhuset men det gör inget utan nu sitter jag och myser med en kopp te :)

idag har jag ich jw bara haft en chilldag med promenad i botaniskaträdgården där vi tog en lunch och njöt av det vackra vädret... vi åt glass och gick runt bland sälarna och lekande barn :)
vi var väl ute sisådär 4 timmar ( : igår blev det en sväng på stan och en tröja fick följa med hem. vi käkade kina buffé som var mycket uppskattad. Sen har vi kommit fram till att vi aldrig skulle kunna bo tillsammans då vi triggar varandra till att köpa mycket dåliga saker haha, vi hade rullat fram

ikväll kommer Mikaela förbi en sväng efter jobbet och vi ska se schlager! ska bli kul att träffa mickis igen :) jw slutar 22 så hon får droppa in sen ;)

imorn blir det nog hotellfrukost och liseberg eller bio, vädret får styra :P life is great ♥

Jag kan inte göra annat än att njuta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0