.göteborg.

Nu sitter jag och rippar en ljudbok åt far min som han bad mig om att göra.. visst sa jag och så när jag tar fram skivan så är det 19 stycken!!!!!!! haha det här lär ta ett tag.

Tåget till göteborg går 16.35 så snart är jag påväg ner :):) hihi ska bli så kul å träffa jw nu och bara njuuuuta av veckan :P

Igår slutade jag rätt tidigt så Henrik fick offra en kväll på olivers med resten av the crew för att fara hem och mysa med mig eftersom jag ska vara borta fram till fredag :P nog överlever han alltid haha

En annan grej  är att Texi vuxit som bara den, eller huuur?!?!

 
                               8 veckor                                                              15 veckor


Kommentarer
Postat av: ida

Oj, han har vuxut upp till en man ;)

2009-05-10 @ 23:06:57
Postat av: Sofie

han har blivit riktigt stor :)

2009-05-11 @ 19:38:44
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaa, han har ju blivit en stor kille! Hoppas du har det bra i GBG :D

2009-05-12 @ 22:16:19
URL: http://fliiiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0