En lyckad helg mina vänner!

Nu var det ett tag sen jag skrev något roligt

Hela fredagskvällen gick jag och höll humöret uppe på jobbet med hjälp av ledighet dagen efter i tankarna.

Klockan 10.15 på lördagen hämtade jag upp elitgänget ida, anna, jw och ira och for vidare mot Boden för att se defterlängtade DMet i Cheerleading. shit vad konstigt det kändes att sitta på läktaren och vara supporter och inte vara på mattan...
Efter det åkte vi hem till  mig för födelsedagsmiddag, tårta och lite förfest innan vi for in till Allstar och hade trevligt. Det blev en riktigt lyckad kväll med mina favorittjejer :):) jag och jw gick sen till max och mötte upp hennes bror och vänner (som jag btw var slav åt i torsdags då de käkade på Allstar och spillde ut öl och grejer som jag fick moppa upp haha) världen är liten.  
På söndagen satt jag ute hela morgonen och solade med pappa och texas i det fina vädret. sen tog jag en bastu och åkte vidare till jw för en riktigt god påskmiddag med förrätt och grillat! Det är alltid lika mysigt hos familjen wikström ( :

Det blev en riktigt onyttig helg vilket jag nu fått ta igen på gymmet och i springskorna :P men it's all worth it!!

Göteborg kommer närmare och närmare and i can't wait.. Det är tankarna om en ny stad, nya människor (och SÅKLART min stjärna som redan finns där) nytt jobb och utbildningen som får mig att kämpa vidare här uppe :) :)

Igår jobbade jag ett kort med bra pass, när jag skulle sluta kallade min chef in mig på kontoret och jag kände att nu är det något dåligt på g.. man vlir aldrig inkallad på kontoret om det inte är något som behövs pratas om haha. Men det var bara posotivt så jag kunde andas ut. nu kan jag nog kämpa på ett tag till! En push behövdes verkligen nu kände jag.


En del av oss som var ut i lördags : )

  
och så såklart lillTexi :P


Kommentarer
Postat av: Sofie

tråkigt att kvalitén är dålig :/

2009-04-08 @ 16:09:03
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: ira

yeah! man har alltid kul i roligt sällskap ;)

men hörru! kan du inte skicka bilderna som togs? :)

2009-04-08 @ 19:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0