easter- but hey, where's the summer?

påsken har bara varit lugn för min del, jag har o msagt varit hundvakt dygnet runt nu när mina kära föräldrar är utomlands till på onsdag! Jag får så trevliga samtal från dem när de ligger på stranden i 30 graders värme och bara tar det hur lugnt som helst då man själv sitter i grått väder =P men om det är någon som ska unna sig en resa är det mamma och pappa :)

Just nu sitter jag och lyssnar på Freedom med akon, faktiskt helt skön låt.
Igår såg jag robinson och fan vad irriterande de där två tjejerna var...  jag klarar inte av såna människor haha, SKÖNT att de lämnade ön nu alltså. Jag vet vad du gjorde förra lördagen är ju king! åå jag hade velat vara med :P riktigt kul med hypnosen, det borde ni se ;)

jag längtar sjukt mycket till sommaren nu! kollar runt på mitt summerjobs hemsida med så mycket sommarbilder, längtar!


Kommentarer
Postat av: JW

Michaela ska vara med i ett avsnitt av det där om några veckor:D De hade varit på hennes jobb och spelat in, har för mig att hon inte syns utan att det är rösten man hör. vi får la se :P Mina grannar spelar as hög musik just nu, typ party musik a la 2002, det är piss, och varannan låt är nå tjingtjing holahola. Det är inte lätt!

2009-04-17 @ 23:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0