44 days to go ;)

nedräkningen har börjat! antingen kommer tiden gå suuuper sakta bara för att jag har koll på dagarna eller så kommer det gå suuper fort... antingen eller ;)
Ett litet break kommer iallafall 10-14 maj! Då åker jag nämligen ner på minisemester till göteborg för att hälsa på jw =)=)
vi ska bara njuta, kanske göra en liten utflykt och kolla in Art College där jag kommer börja till hösten. En sak är iallafall säkert, jag behöver inte oroa mig för att det det kommer bli tråkigt :P hihi jag längtar!

I veckan har vi haft en skotertrip ute i bensbyn med södelundskaran och ira :P muy muy mysigt och perfekt väder!

I sommar kommer jag bara jobba så mycket som möjligt :) men vem tackar nej till att sitta i receptionen och vara trevlig hela dagarna med både gäster och kollegor? och sen gå ner till stranden för att sitta i glasskiosken i några timmar och njuta av sommaren? Eller vad sägs om att köra minitåget runt campingen med massa glada semesterfirare? Kanske ligga på stranden och sola en stund för att sen gå upp till receptionen för att börja jobba? Jag har då inte tackat nej till det :D

Syster ska till Oakland, Michigan i augusti för att besöka universitetet och provspela med laget och ville då att jag skulle följa med. Det hade varit superkul så vi får väl se vars ekonomin bär.

Annars då? hmm i don't know :P

Okej, nu har jag tagit mig en funderare över det här med dagar kvar till juni.... tiden kommer nog gå sakta med tanke på allt som jag ser fram emot och inget som händer nu, om ni förstår hur jag tänker ( ; okej, nu gäller det att försöka hitta saker att göra meanwhile i'm waiting for the good things to come!

bye så länge! nu är det jopp som gäller. i tankarna finns söndagsledigt att se fram emot ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag förstår att du längtar :) Kommer säkert bli en underbar sommar!

2009-04-19 @ 11:03:11
URL: http://fliiiken.blogg.se/
Postat av: Elina

Snyggt namn du har! (; Hihi!

2009-04-19 @ 13:21:01
URL: http://elinaelinaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0